sunnuntai 14. toukokuuta 2017

Äitienpäivänä

Voin melkein kuulla sen hyrskyvän naurun, nähdä iloiset kasvot, vaatimattomuuden ja ennenkaikkea sen suuren rakkauden määrän jota oma äitini antoi meille lapsille sekä lapsenlapsille <3 Se lähimmäisen rakkaus kantaa tänäkin äitienpäivänä vaikka ikävä on suunnaton <3 





Tänä aamuna meidän nuorin lapsi tuli silmät loistaen herättämään minut ja toivottamaan hyvää äiteinpäivää lahjojen kera. Kukin vuorollaan toi oman tekemän lahjan ja kortin. Niitä sitten yhdessä ihasteltiin <3 
Saan olla kiitollinen noista kultakimpaleista että voin olla heille äiti. Mä en ole mikään superäiti jonka koti on tiptop, ei meillä aina syödä äidin tekemään ruokaa, eikä vaatteet ole uusimmasta catalogista ostettuja, vaan olen  tälläinen tavis joka on välillä tylsä, ei vie ulkomaille tai mihinkään =) niin olen kuullut mutta rakkautta ja syliä he aina saavat.

Olemme viettäneet päivää mummulassa, isännän vanhempien luona syöden herkullista ruokaa ja jälkkäriksi kakkuja maistellen. Isäntä itse on työmaalla mutta hän oli ostanut minulle lahjan josta olen pitkään haaveillut. Tuon Iittalan kauniin kaatimen.

Hyvää äitienpäivää kaikille <3


8 kommenttia:

Iloitsen kommenteista