keskiviikko 29. maaliskuuta 2017

Ui jui mikä päivä

Tiedättekö sen tunteen kun vähän kolottaa sieltä ja täältä mutta ei saa aikaiseksi hommata aikaa hierojalle jos ne kolotukset menis itsestään ohi. Ja meneehän ne kunnes tulevat takas entistä isompina. Mä oon kärvistellyt just noin liian pitkän aikaa..
Viime viikolla tuli mitta täyteen ja soittaa pirautin Kikille. Tänä aamuna hän tuli sovitusti kotiimme ja mikä ihaninta mun ei tarvinut lähteä itse ajelemaan mihinkään.



Ja homma ei alkanutkaan hieronnalla vaan tämä monitaiturinainen loihti minulle ensin upeat ripsettimet. Vähänkö siistii,  ripset ja hieronta samalla kertaa :) 



Olen enempi kuin tyytyväinen näihin ripsiin.  

Ja kylläpä oli paikat jumissa. Enää en anna mennä näin pitkiä aikoja hierontojen välissä.  Olossa  tuntuu heti muutosta ja mikä parasta ettei tarvinut lähteä hieronnan jälkeen ajelemaan vaan saa ottaa rennosti loppupäivän. Hinta-laatusuhde on huikea!

Muistakaa pitää huolta itsestänne niin jaksatte pitää huolta myös muista!

4 kommenttia:

  1. Oi miten ihanan aamuhetken olet saanut. Kotia tuleva hieroja on kyllä parasta, itsekin olen nykyäään niin laiska lähtemään mihinkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oli kyllä aivan ihana :) Tilasin jo uuden ajan ettei vaan tule liian montaa vuotta seuraavaan kertaan. Mulla niin tuppaa "unohtumaan" hoitaa omaa kroppaa. Tuollainen kotiin tuleva hieroja on erittäin hyvä vaihtoehto.

      Poista
  2. Ihanat räpsyttimet ja hieronta kuullosta just parhaudelta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Se on niin parhautta :) Kyllä sitä odottaa jo seuraavaa kertaa.

      Poista

Iloitsen kommenteista